منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


میرکو کرو کوپ:دوست دارم در سال 2013 با "گوکان ساکی" مبارزه کنم!

میرکو (کرو کوپ) فیلیپوویچ

اکثر علاقه مندان به ورزشهای رزمی بخصوص کیک بوکسینگ و اِم اِم اِی کم و بیش با "میرکو فیلیپوویچ" ملقب به "کِرو کوپ" آشنا هستند.او یکی از قدیمی ترین فایترهای کیک بوکسینگ و MMA است.فیلیپوویچ یکی از فایترهای صعود کننده به مرحله فینال 8 نفر مسابقات K-1 World GP 2012 نیز می باشد.در حالی که هنوز حریفی پیش رو ندارد گفت: "دوست دارم با "گوکان ساکی" مبارزه کنم!او بهترین کیک بوکسر در حال حاضر است!مبارزه او ما را به یاد "اَندی هوگ" می اندازد،مبارزه او بسیار با کیفیت است.من تمایل دارم با ساکی مبارزه کنم اما مطمئن نیستم که این مبارزه در ماه مارس سال جدید امکان پذیر شود!ولی اگر شرایط مهیا شود مبارزه بسیار خوبی خواهد شد".

میرکو فیلیپوویچ در نیمه اول سال 2013 بسیار پرکار خواهد بود.چون باید در 15 مارس 2013 در کرواسی مبارزه کند و در ماه مِی و در MMA با "پدرو ریتزو" در برزیل مبارزه کند و همچنین مبارزه ای در 15 فوریه با "دِنیس اِستُجنیچ" در بوسنی خواهد داشت و البته حضور در فینال K-1 World GP 2012 که هنوز زمان و مکان آن معلوم نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com